Bytte, Retur & Reklamasjon


30 dagers åpent kjøp!

Enten du ønsker å bytte størrelse/modell, eller rett og slett bare angrer på kjøpet!


Bytte 

1. Legg inn en ny bestilling i nettbutikken på den varen du ønsker å bytte til, og betal denne som normalt.

2. Fyll ut returskjemaet som fulgte med din forsendelse og kryss av for ”bytte”. Pakk gjerne varen i  samme emballasje den kom i, eller annen egnet emballasje. Legg ved returskjema. Fest returetiketten, som også fulgte med, godt synlig utenpå pakken.

3. Lever pakken på ditt nærmeste postkontor/post i butikk. Ta vare på kvitteringen for forsendelsen frem til du har fått en mail fra oss om at byttet ditt er ferdig behandlet.

4. Det koster 69kr å benytte seg av returetiketten ved bytte. Dette trekkes fra beløpet som refunderes.

5. Har du allerede betalt for varen du ønsker å returnere vil du få pengene refundert så fort vi har behandlet din retur. Vi forsøker å gjøre dette så rask som mulig, og innen 3 uker. Har du valgt Klarna som betalingsløsning vil de endre din faktura. Det er derimot viktig at du betaler fakturaen innen betalingsfristen, for å unngå purregebyr, og Klarna vil da tilbakebetale beløpet ditt.

6. Dersom du har handlet en vare på kampanje eller til rabattert pris i første omgang og ønsker å bytte størrelse, så returnerer du varen på samme måte, og sender i tillegg en e-post til: [email protected]. Du vil da få samme pris på din nye bestilling i riktig størrelse. Gjelder kun bytte av størrelse, ikke farge/modell.

7. Ved bytte så må varen/e returneres i original emballasje, og i samme tilstand du mottok den i. Det vil si i original emballasje, med eventuelle merkelapper på, uten lukt, merker eller pels fra husdyr. Varer som er avhengig av størrelse kan prøves på, men må ikke testes/brukes utover det. Sko skal kunne prøves på inne, gjerne på teppe. Sportsernæring som er åpnet og varer med brutt hygiene-forsegling (drikketut ol.) kan ikke byttes.


Retur

1. Fyll ut returskjemaet som fulgte med din forsendelse og kryss av for ”retur”. Pakk gjerne varen i  samme emballasje den kom i, eller annen egnet emballasje. Legg ved returskjema. Fest returetiketten, som også fulgte med, godt synlig utenpå pakken.

2. Lever pakken på ditt nærmeste postkontor/post i butikk. Ta vare på kvitteringen for forsendelsen frem til du har fått en mail fra oss om at returen din er ferdig behandlet.

3. Det koster 69kr å benytte seg av returetiketten ved retur. Dette trekkes fra beløpet som refunderes.

4. Har du allerede betalt for varen du ønsker å returnere vil du få pengene refundert så fort vi har behandlet din retur. Vi forsøker å gjøre dette så rask som mulig, og innen 3 uker. Har du valgt Klarna som betalingsløsning vil de endre eller slette din faktura. Det er derimot viktig at du betaler fakturaen innen betalingsfristen, for å unngå purregebyr, og Klarna vil da tilbakebetale beløpet ditt.

5. Ved retur så må varen/e returneres i original emballasje, og i samme tilstand du mottok den i. Det vil si i original emballasje, med eventuelle merkelapper på, uten lukt, merker eller pels fra husdyr. Varer som er avhengig av størrelse kan prøves på, men må ikke testes/brukes utover det. Sko skal kunne prøves på inne, gjerne på teppe. Sportsernæring som er åpnet og varer med brutt hygiene-forsegling (drikketut ol.) kan ikke returneres.


Reklamasjon

1. Ved reklamasjon, send oss gjerne en mail til [email protected]. I emnefeltet skriver du "Reklamasjon", etterfulgt av ordrenummer. Legg ved beskrivelse og bilder av skaden/mangelen.

2. Fyll ut returskjemaet som fulgte med din forsendelse og kryss av for ”reklamasjon”. Pakk gjerne varen i samme emballasje den kom i, eller annen egnet emballasje. Legg ved returskjema. Fest returetiketten, som også fulgte med, godt synlig utenpå pakken.

3. Lever pakken på ditt nærmeste postkontor/post i butikk. Ta vare på kvitteringen for forsendelsen frem til du har fått en mail fra oss om at returen din er ferdig behandlet.

4. Vi dekker fraktkostnaden ved reklamasjon.

5. Har du allerede betalt for varen du ønsker å reklamere på vil du få pengene refundert så fort vi har behandlet din sak. Vi forsøker å gjøre dette så rask som mulig, og innen 3 uker. Har du valgt Klarna som betalingsløsning vil de endre eller slette din faktura. Det er derimot viktig at du betaler fakturaen innen betalingsfristen, for å unngå purregebyr, og Klarna vil da tilbakebetale beløpet ditt.